Internetowy System Obsługi Studenta
Harmonogram zajęć studiów podyplomowych
Powrót
A(04/05)
A(05/06)
A(06/07)
A(07/08)
A(08/09)
A(09/10)
A(10/11)
A(11/12)
A(12/13)
A(13/14)
A(14/15)
A(15/16)
A(16/17)
A(17/18)
A(18/19)
A(19/20)
A(20/21)
Dziennik Praktyk
Wytyczne do wypełniania dziennika praktyk
Porozumienie
Program Praktyki
Zaświadczenie praktyki przedmiotowe
Praca Dyplomowa
Kryterium -
kierunek: *SPEKTRUM AUTYZMU,ZESP. ASPERGERA ORAZ INNE CAŁOŚCIOWE ZAB.-II
Data |
Prowadzący |
Przedmiot |
Lokalizacja |
Godziny |
2020-09-12 |
mgr Burek Łukasz |
Spotkanie organizacyjne-szkolenie do platformy |
Internet |
10,00 |
2020-11-08 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej |
Inte |
8,45-16,15 |
2020-11-21 |
mgr Bajer Artur |
Uczeń z zespołem Aspergera na wszystkich etapach edukacyjnych |
INTERNET |
8,45-12,30 |
2020-11-21 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej |
INTERNET |
13,15-17,00 |
2020-11-22 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej |
INTERNET |
8,45-12,30 |
2020-11-22 |
mgr Bajer Artur |
Uczeń z zespołem Aspergera na wszystkich etapach edukacyjnych |
INTERNET |
13,15-17,00 |
2020-12-05 |
mgr Bajer Artur |
Uczeń z zespołem Aspergera na wszystkich etapach edukacyjnych ZAL |
Internet |
8,45-17,00 |
2020-12-06 |
mgr Gruner Urszula |
Podstawowe regulacja prawne dotyczące osób z niepełnosprawnością intelektualna |
Internet |
8,45-12,45 |
2020-12-06 |
mgr Wiesztort Renata |
seminarium |
Internet |
13,15-15,15 |
2021-01-09 |
mgr Bajer Artur |
Metodyka wychowania i kształcenia przedszkol. dzieci z autyzmem |
Inter |
8,45-17,00 |
2021-01-10 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej |
Internet |
8,45-17,00 |
2021-01-23 |
mgr Brzozowska Zuzanna |
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem |
|
8,45-17,00 |
2021-01-24 |
mgr Bajer Artur |
Metodyka wychowania i kształcenia przedszkol. dzieci z autyzmem ZAL |
|
8,45-17,00 |
2021-02-13 |
mgr Barciś Wioletta |
Znaczenie stymulacji rozwoju i integracji sensorycznej u osób z autyzmem |
|
8,45-17,00 |
2021-02-14 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Podstawowe problemy pedagogiki specjalnej ZAL |
|
8,45-12,30 |
2021-02-14 |
mgr Kokosza Barbara |
Planowanie i realizacja rozwoju zawodowego osób dorosłych z autyzmem |
|
13,15-17,00 |
2021-03-06 |
mgr Barciś Wioletta |
Znaczenie stymulacji rozwoju i integracji sensorycznej u osób z autyzmem ZAL |
|
8,45-17,00 |
2021-03-13 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Wybrane zagadnienia z neuroanatomii i neurofizjologii rozwojowej w integracji se |
|
8,45-12,30 |
2021-03-13 |
mgr Kokosza Barbara |
Planowanie i realizacja rozwoju zawodowego osób dorosłych z autyzmem ZAL |
|
13,15-17,00 |
2021-03-14 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Wybrane zagadnienia z neuroanatomii i neurofizjologii rozwojowej w integracji se |
|
8,45-12,30 |
2021-03-14 |
mgr Kokosza Barbara |
Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu |
|
13,15-17,15 |
2021-04-17 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Wybrane zagadnienia z neuroanatomii i neurofizjologii rozwojowej w integracji se |
|
8,45-12,30 |
2021-04-17 |
mgr Kokosza Barbara |
Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu |
|
13,15-17,00 |
2021-04-18 |
mgr Kokosza Barbara |
Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu |
|
8,45-12,30 |
2021-04-18 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia o zaburzonym rozwoju * |
|
13,15-17,00 |
2021-05-15 |
mgr Brzozowska Zuzanna |
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem |
|
8,45-12,45 |
2021-05-15 |
mgr Gruner Urszula |
Podstawowe regulacja prawne dotyczące osób z niepełnosprawnością intelektualna |
|
13,15-17,00 |
2021-05-16 |
mgr Krupiej Magdalena |
Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii |
|
8,45-17,00 |
2021-06-05 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Wybrane zagadnienia z neuroanatomii i neurofizjologii rozwojowej w integracji se |
|
8,45-12,30 |
2021-06-05 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia o zaburzonym rozwoju * |
|
13,15-17,00 |
2021-06-06 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia o zaburzonym rozwoju * |
|
8,45-12,30 |
2021-06-06 |
mgr Kokosza Barbara |
Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu ZAL |
|
13,15-17,15 |
2021-09-11 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Wybrane zagadnienia z neuroanatomii i neurofizjologii rozwojowej w integracji se |
|
8,45-12,30 |
2021-09-11 |
mgr Nowakowska Iwona |
Planowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej i terapeutycznej |
|
13,15-17,00 |
2021-09-12 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Charakterystyka całościowego zaburzenia rozwojowego ze spektrum autyzmu |
|
8,45-12,30 |
2021-09-12 |
mgr Nowakowska Iwona |
Planowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej i terapeutycznej |
|
13,15-17,00 |
2021-09-25 |
mgr Krupiej Magdalena |
Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii |
|
8,45-17,00 |
2021-09-26 |
mgr Gołda-Wozowczyk Paulina |
Wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia o zaburzonym rozwoju zal |
|
8,45-12,30 |
2021-09-26 |
mgr Wiesztort Renata |
Metodyka naucz. i wych. ucz. z autyzmem oraz innymi całościo.zaburz. w rozw. edu |
|
13,15-17,00 |
2021-09-26 |
mgr Wiesztort Renata |
seminarium |
|
17,15-18,30 |
2021-10-09 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Charakterystyka całościowego zaburzenia rozwojowego ze spektrum autyzmu |
|
8,45-12,30 |
2021-10-09 |
mgr Nowakowska Iwona |
Planowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej i terapeutycznej |
|
13,15-17,00 |
2021-10-10 |
mgr Nowakowska Iwona |
Planowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej i terapeutycznej ZAL |
|
8,45-12,30 |
2021-10-10 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Charakterystyka całościowego zaburzenia rozwojowego ze spektrum autyzmu |
|
13,15-17,00 |
2021-10-23 |
mgr Woźniak Aleksandra |
Kształtowanie mowy i języka u dzieci i ucz. z autyzmem, zesp.Aspergera oraz inny |
|
8,45-17,00 |
2021-10-24 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Wybrane zagadnienia z neuroanatomii i neurofizjologii rozwojowej w integracji se |
|
8,45-12,30 |
2021-10-24 |
mgr Wiesztort Renata |
Metodyka naucz. i wych. ucz. z autyzmem oraz innymi całościo.zaburz. w rozw. edu |
|
13,15-17,15 |
2021-11-06 |
mgr Woźniak Aleksandra |
Kształtowanie mowy i języka u dzieci i ucz. z autyzmem, zesp.Aspergera oraz inny |
|
8,45-12,30 |
2021-11-06 |
mgr Wiesztort Renata |
seminarium |
|
13,15-17,15 |
2021-11-07 |
mgr Woźniak Aleksandra |
Kształtowanie mowy i języka u dzieci i ucz. z autyzmem, zesp.Aspergera oraz inny |
|
8,45-12,30 |
2021-11-07 |
mgr Wiesztort Renata |
Metodyka naucz. i wych. ucz. z autyzmem oraz innymi całościo.zaburz. w rozw. edu |
|
13,15-17,00 |
2021-11-20 |
mgr Jasiecka-Kowalska Anna |
Charakterystyka całościowego zaburzenia rozwojowego ze spektrum autyzmu ZAL |
|
8,45-12,30 |
2021-11-20 |
mgr Wiesztort Renata |
Metodyka naucz. i wych. ucz. z autyzmem oraz innymi całościo.zaburz. w rozw. edu |
|
13,15-17,00 |
2021-11-21 |
mgr Witkowski Marcel |
Rodzina w terapii i edukacji dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
|
8,45-17,00 |
2021-12-05 |
mgr Witkowski Marcel |
Rodzina w terapii i edukacji dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ZAL |
|
8,45-17,00 |
2022-01-08 |
mgr Wiesztort Renata |
Specyficzne probl. w uczeniu się dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi |
|
8,45-12,30 |
2022-01-08 |
mgr Kaleta Anna |
Metody terapii w pracy z osobami ze spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi |
|
13,15-17,00 |
2022-01-09 |
mgr Kaleta Anna |
Metody terapii w pracy z osobami ze spektrum autyzmu i zaburzeniami pokrewnymi |
|
8,45-12,430 |
2022-01-09 |
mgr Wiesztort Renata |
Specyficzne probl. w uczeniu się dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi |
|
13,15-17,00 |
|