Forum Dobrych Praktyk
Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego organizuje cykl 9 spotkań „Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego”, które się odbędą pod hasłem „Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami”. W związku z powyższym zapraszamy prezesów, członków organizacji pozarządowych oraz wolontariuszy do udziału w wybranym Forum, w zależności od preferowanego terminu i miejsca. Fora odbędą się w następujących miastach Dolnego Śląska, w poniższych terminach:
1) Jelenia Góra – 29 września (poniedziałek),
2) Wałbrzych – 30 września (wtorek),
3) Oława – 1 października (środa),
4) Góra – 2 października (czwartek),
5) Wrocław – 3 października (piątek),
6) Zgorzelec – 6 października (poniedziałek),
7) Kłodzko – 7 października (wtorek),
8) Strzelin – 8 października (środa),
9) Milicz – 9 października (czwartek).
Agenda spotkań:
9.00 – 9.30 – rejestracja uczestników
9.30 – 11.00 – I część prelekcji
11.00 – 11.30 – przerwa
11.30 – 13.00 – II część prelekcji
13.00 - 13.30 – przerwa
13.30 – 14.15 – III część prelekcji
14.15 – 15.00 – dyskusja i zakończenie
Organizator nie zapewnia cateringu. Zgłoszenia można przesyłać na adres: monika.sobolewska@umwd.pl lub przekazywać telefonicznie pod nr 71 770 40 76. Przy zgłoszeniu proszę podać imię i nazwisko, nazwę organizacji, telefon oraz e-mail.
O zakwalifikowaniu na Forum zdecyduje kolejność zgłoszeń. Państwa zgłoszenia na wybrane Forum przyjmujemy do dnia 24 września 2014 r. 25 września 2014 r. otrzymają Państwo informację zwrotną w sprawie zakwalifikowania na Forum wraz z informacją o dokładnym adresie spotkania.
Formularz zgłoszeniowy
List do Prezydenta
Mapa